Monday, June 16, 2014

kau kuat

Ya Allah....aku kalah dengan perasaan.Kali ini aku kalah saat aku nak temui kebahagiaan.Sedihnyaa..sebak..serabut.Nak menangis kott.Tapi aku tahan jugak.Sebab?.aku kuat...hati aku kuat.
Memang aku ngaku aku dh mula sukakan dia.Bukan suka je tp dh mula sayang.Aku rindu nak dgr suara dia.Genap seminggu hilang dlm nyata.Hari2 aku stalk dia kt fb.Dah mcm meroyan lak aku ni.Ishhh mcm terhegeh2 pun ada.Kenapa dia xleh terima aku??kenapa???? Dan kenapa bila aku minta kata putus dia gantung aku xbertali?? Ke dia nak jadikan aku spare aje?..kejam tau x.Aku nak sibukkan diri pun aku xtau camne.Aku nak smbung blaja...biar aku sibuk.Buat itu ini...aku nak lari jauhhh...nak nangis!!!!!