Wednesday, March 25, 2009

CoKLat iDaman

CoKLat

Dua hari lepas,aku baru balik dr studio dlm kul 10.00 lebeh la..Sampai je depan pintu bilik,junior aku si Jah panggil..

JAH : Akak,Jah ade menda nak bg ni..
Aku :(dup dab dup dap..hati bergetar..)
JAH : Jap eh..(masuk bilik die)
Jah kuar dr bilik die..tangan sorok belakang.Cam ade menda je kt tangan die.Menarik tu aku nak tau...ngeh2

Tetibe...

JAH : Tadaaaaaaaaaa......(hulur tangan die yg ade coklat love n bulat2 2 ketol)
Aku ape lagi..YeAh..YeaHHHHHHHHHHHH
HHH..sengeh sampai telinga..
Aku : Mimpi ape ko bg akak coklat ni???
JAH : Saje.....


Ni la penangan senior (aku) yang baik hati..sentiasa jaga kebajikan junior nye.Aku ngam ngan Jah je.Yelah dr 1st year die ngan aku..Dok 1 umah...Best tol la dapat coklat free..huhuhuhu..Jangan jelessssssss

CoKLat dari Jah

Nyum2...hiii,sodapnyer....ngeeeeee




Nak makan yang mane 1 ekk..yg bulat ni lak ade putih2 tuu..cam menarikk la..uhik3

Eeee...ade kacang laaa....sedap2

Ha...rase cam cadbury..bentuk je cam international coklat..huhuuhu.Beh2..
Thanks to JAH
iLuVu lalinkkk...ngeee
KHODIJAH ABDUL HAMID
FAKULTI SAINS SOSIAL

7 comments:

AHMOI said...

hai..salam kenalan..wah..bestnya dia dpt coklat..nak..nak..hehehe

~Cinta Cukulet~ said...

coklat..bestnya..saya nyer fav cadbury huhu

AkuBukanLelaki said...

oooo..yang ni coklat international halal tp rasenye ade cam cadbury sket2...

dakgilachoc said...

perghhhhh COKOLATTTTTTT...*sambil lap air liur yg menjejeh* hikhikhik.....

13may said...

jgn makan coklat byk2...nanti lekat kat celah gigi :D

AkuBukanLelaki said...

takpe..gigi leh renovate balik..wawaawaaa

SRISUFI said...

salam fida,

bak sini sket coklat tu.

nampak menyelerakan.