Wednesday, April 22, 2009

Hidup mesti diteruskan....


Pagi2 aku dh layan blog...
yelah time mcmni blog la tempat aku meluahkan segala isi pewott...eh,isi hati..ceh3...
Nenekrock komen post aku mlm td..
Tengkiu la nenekrock..

Pagi2 lagi gak member aku dah msj..

Kwn : Pida,aku dh tgk gambo die..
Aku : (ngah blur..blur bace mesej...)
Kwn : Weh,tunang die tu tua la...die nak jadi cam dato CT n Khalid tu ke??
(sedara mara CT n Khalid mintak maap ke..title yg kurang sesuweiii)
Aku : Dah tu yang dia pilih..aku no komen..Cikgu tu.Aku ni ape lah sangat...
Kwn : Ala,cikgu cabok je tu..ko kan lum abes blajo.Ntah2 ko lagi hebat dr tunang die tu..
(dalam hati aku..aminnnn)
Aku : Weh,tetibe aku xleh maapkan die la....
Kwn : Betol2...sib baik ko xjd cam aku..aku siap mintak dak tu mati lagi...
Aku : FuhhYYyooooo...aku xde la cengitu.Maybe menda baru berlaku,aku xleh la nk maapkan kot.Nanti dah lame2 lupa lah aku....so,bila aku lupa,termaaplah die..amennn..
Kwn : Ko ni ape lah,kalu aku mau dak tu kene maki hamun.Apsal lah dak tu budus wat ko cengitu???..Memang die akan patut nyesal!
Aku : Dh menda nak jadik..Biarlah,aku doa semoga dia bahagia.Janganlah muncul lagi dalam hidup aku.Aku xkaco die,die jgn kaco aku..Aman hidup aku...
Kwn : Takpe2,nnt mesti ko jumpe lelaki yg lebih baik dr die kan..kan..kan..

Aku tersengih2 sorg2...Mintak2 lah aku tak jumpe lelaki camni lagi..Ish..ish..haru beb..........
Mungkin mula2 ni aku rase marah,gelisah,sedeyy,keciwe tp lama2 aku okey balik..Biase lah aku..xde istilah keciwe jiwa luka dlm hidup aku.Bagi aku,aku sekarang ade kawan2,family dan paling penting aku ni seorang yg sabar n tabah...kih..kih..kih..puji lelebih lak..huhuhu

6 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

huu...betul tu..jgn sedih2..kumbang bukan sekor...:D

AkuBukanLelaki said...

hek..hek..betol2 tu...aku nak carik kumbang yg xde ekor...

elly said...

cacat la kumbang klo tade ekor...
kau ni...
bkn mntk amek mr. perfectionist...
=P tp jgn la smp nak yg tade ekor...
hahahaha...
sbr jek la pida...

AkuBukanLelaki said...

adeh eli..dah abes sabo dh ni..sib baik aku ni kat unimas lagi.Kalu aku dah kat semenanjung ni..memang aku kuar berita TV3 la..Seorang pelajar IPTA telah dijatuhi hukuman gantung tak bertali oleh mahkamah atas tuduhan menampar seorang lelaki didepan bangunan Pavillion Bukit Bintang..lalallalaa

Qis Coway said...

wah.. jgn cmtu pida nanti famous..
benda baik xpe tp benda buruk lak tu...
soba yea.. (^_^)

AkuBukanLelaki said...

hahhahaaa...lawak jr la nor