Thursday, September 10, 2009

CinTa TanPa SyArAt..

Sedih
Pilu
Sayu
Waaaaaaaaaa...........
(emosi kurang stabil)
-
-
-
nape ekk 2,3 menjak ni hati aku sedih+sayu je...
Aku agak bz gak..
MENJAHIT
MELALAK
MENGUMPAT
dan
MEMBUAT AMAL...(bulan posa tuu)
-
-
TAPI
-
-
-
hati aku tetap sayu
Mulut cakap je "yeyeahhh..balik kampung..yeyeahh,balik raya"
tapi
hati aku xle gembira mane.Rase cam xnak balik plak...
Ada sesuatu yg nak jadi ke???
Ape ekkk...
-
-
-
mungkin salah 1 nye kes en.BF..
Hurmmm...yelah,hitung2 tinggal lagi sebulan...
Kadang2 aku pk mcm2 sampai aku se nak muntahhh
-
-
Sampai bila ni???
Bila nak selesai???
Aku dah tak tahan ni...
-
-
-
Kalu ikutkan hati aku,balik ni nak je aku cakap kat mak..
-
-
"Mak,cakap je lah kat Cik Bibah tu.Orang suka kat anak dia yang umur 29 tahun tu"
-
-
-
Fuhhh...agaknye lega kott...
-
-
Malas dh nak pikir bab hati n perasaan ni...
Pasal menda ni lah yg buat hati aku gundah gulana..
Pasal ni lah yang buat aku xberape semangat nk raye...
-
-
ISHhhh...wat semak pale otak aku lah!!!
-
-
Lepas ni aku rase............
CINTA KU TANPA SYARAT


p/s : ape yg aku merapu ni????..Emosi kurang stabil...


4 comments:

Pn Kartini said...

Salam dear..
Bila fikiran dan jiwa rasa racau dan sayu..Al-quran meneman setia kita..InsyaAllah..ketenangan itu ada..:)
Smile always dear..:):)

mai_za said...

2 lar ko, jual mahal sgt ngn anak cik bibah 2 time diey nk usha ko ari 2... dh ler keje, ade kete lak,tap x thu r diey 2 baik ke x ??? lgu kt blog ko nie pun dh suh ko terus kuatkan semgt, doa n solat penawar duka...chayok fyda, ko mst jadi kuat... jgn mudh path semgt, kn name ko jepun.. fyda jepun mst kuat k...

Qis Coway said...

ada lagi kesah anak mcik bibah 2 yea pida..
huhu
pape pun nur harap pida fikir sebaiknya..
semoga bahagia itu menjadi milikmu selalu..

AkuBukanLelaki said...

cintaku tanpa syarat...