Wednesday, December 23, 2009

relaks kejap...


ni time last balik hrtu..1st time naik MAS..ceWaahhh,mentang2 la dh abess
amboi2 si Syamin ni..penat main time siang,malam ko dengkur lakkk ekk

hadiah kawen tok FAIZAH..cehhh yg beria2 bcinta xkawen lagi..tup2 yg sonyappp tu yg naik pelamin dulu..AKU???inyaALLAH..

gambo nenek yg telah disnap secara curikkk oleh si Syamin..pandai ko snap gambop nenek cengitu ekkk

kapal terbang yg AKU naik..ni mase kat Airpot KUCHING...kapal terbang yg terakhir selama AKU bgelar student obersea..obersea la sgttt....

MAI...bespren AKU kt unimas...skang dh balik kelantan,AKU jarang contact die...

MAI...posing depan kapal terbangnyaaaa...

ni la kapal terbang aku naik tuu...xcited tol nek MAS..batakkkk

MeYa....bespren gak ni..pehal la ko nk lame2 kat unimas tu..balik la woiiiii

ni la keje AKU time part 1...main2 ngan kaler...bahan2 kimia..sib baik xde playground dlm bengkel tuuuu..mau aku balikk


ni bekas2 hasil printing yg melekat kat meja...huh,nak ilangkan punye lah payahhhh

wow...kak Mai ngah printing wat kali terakhir sebelum berambus dr bengkel textile yg banyak kenangan tu..kat situ la aku terjatuh....adoaiiiiii
-
-
-
rindu lak nak kembali ke zaman dulu
TAPI
jgn mimpi laaa
2010 bakal menjelma..
AZAM????
blum ade lagi...




No comments: