Sunday, May 2, 2010

hati ade sikit terguris....

hati agak sakit
kenapa??
bangun pg mood dh okehh walaupun mak mbebel
PEDULIK
-
-
-
tetibe nak tengahari
ngah siapkan painting niii
-
-
-
treeeettttttttttttt(agak sadis munyik hp aku.abaikan)

Wan : Ai,akum..
Aku : wslm..dh mkn??
Wan : Dh,nur wan tukar status tau dlm FB,jgn marah..sje je tak nak bg mmbr tau,diorg ska perli,hehe..tkpe biar rahsia kan..huhuhu
Aku : xpe...no problem(cehhh,dlm hati...BANGKAIIII)
Wan : hehe..dh mam blum??
(cretttt..nak ayat la tuhh...podahh)
Aku : blum..ngah siapkan artwork,sok nak anto..
Wan : Ok,wan bru nk mkn..
(ehhh..bukan ko ckp td dh mkn ke...kelingg botol betul)
Aku : Ok
-
-
-
abes disitu
kenapa mesti rahsia??
nak perli ape lak??
suh kawen cpt??
normal la tuuu
aku???
SANGAT TIDAK PUAS HATI
-
-
-
bukak FB,tgk respon kengkwn...
huhhhhhhhhh.....nyampahhh
-
-
-
Syazwani Zambry
single kew??????


Nurul Huda
ssingle ker


Farah Dilah
wah naper tb2 sudh m'jd single ni...huhu


Mohd Firdaus Abd Rahman
adakah kau pasti ni wan, x caye aku


Farah Dilah
daus:2 yg dila musykil 2 tb2 sudh single mcm xcaye jer kn2....


Mohd Firdaus Abd Rahman
he he he, itu just cari publisiti je dilla, nak pasang banyak lee 2


Farah Dilah
taw xper daus nk jual myk lh 2...huhu


Mohd Firdaus Abd Rahman
x pe lahhh, janjiii nanti dia kahwin, jgn lupa jemput kita sudah, betul x dilla


Farah Dilah
btl daus yg penting kad kahwen kn bg t kn


Syazwani Zambry
i agree....


Syazwani Zambry
due2 dah tukar status nie...apew mcm??????gimik jew 2 kan....
-
-
-

haaaa..tu dlm FB die
dlm FB aku xde lak org prihatin
tapiiiiiiiiii
jap2
-
-
-

Syazwani Zambry
aik dah tjr status gak.....


AKU
hehehehee...BERTUKARRrrrrrr.....keep it secrettt...wee~~
-
-
eiii budak..suka hati aku laa
sibuk je jaga tepi kain org
BANGKAIII
geramm aku
menci laaa
baru semlm puji
harini wat prangaiii
sengallll


6 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

alah..cianye..lau saya jd mcm awak..saya pun tak tau nak ckp pe...

Rashid said...

salam

hmm hmm .. semua itu sekadar gurauan kot ..

AkuBukanLelaki said...

hawa : tu la..aku pun naik penin...

rashid:harap2 begitu lahhh

sekamar rindu said...

salam..

moga hati tak terguris lagi..

KTS said...

hati-hati... bahaya tu bila lelaki dh mula tukar status...

.
.
.

.
.


hahahaha... tanduk dah mula tumbuh kat kepala aku

hahaha.. ya. aku jeles!!



.
.

uwaaaaaaaaaaa... jgn tinggal daku... ko dah steady ngan wan ke?? nape aku ketinggalan ni??

AkuBukanLelaki said...

sekamar rindu : aku wanita biasaa...

KTS : tanduk kaler merah mmg jahatttt...err..aku pun xtau status kami ape..err..agak keliru gak nii