Saturday, January 8, 2011

aku seorang yg sabar kot

dup dap dup dap
aku bukak fb
bajet nak tau la Im balas ape
-
-
suke? hehehe.. suke nye sy,hehe.. ade jodoh xkemana
-
-
cehhh..sori la der
aku dh remove ko
mulai saat ni bai2 laa
then tetibe aku bukak plak minah sekor yg syok giler babi ngan Im ni.Aku dh lame aim dak ni.Akceli si Im ni la suh aku post pape nak bg jeles kot.Pasainye si minah sangap ni dok syok benor ngan Im,yg si Im ni xbrape kot bkenan ngan die.Aku la jd org yg menyibuk2 kat wall si Im ni..plak tu si minah sangap ni pasan dan ape lagikk...die post la merepek raban maki hamun kat wall die..pengecot punye budak..aku tau la die kutuk2 perli2 aku..mmg terang lg bersuluh bagai.Tergelak gak aku tgk prangai bangang die tu.kalu ade depan aku ni dh lame aku sepak terajang budak tu.Cehh td sebelum aku block die,sempat lg aku tgk wall die.CewAhh post loving2 bagai..menyampah giler aku.Konon nak tunjuk kat sumer org la padahal tipu belaka..bodoh punye pmpuan.Ngat aku xto ke bangang!! yg ko nak jeles kan aku kot ngan kepoyo2an tipuan ko tu.ishh..ringan je molot aku nak maki org nihh..
mula2 tu aku remove die tetibe aku pk..alang2 aku remove..block terus la kann..hahhahaha..padan muke die.
PUAS HATI AKU
-
-
then mulai saat ni aku xmo la pk yg bukan2
wat lemah otak aku je
heiii...mampuihh la ko betina!
bajet ko HOT la ekk..
PoooDDaaaHHHhhh...

No comments: