Sunday, March 13, 2011

mulot bau longkang..mmg pon bau

aku benci org molot bau longkang
~maksud tersirat dan tersurat~
dah la berbau
busuk plak tu
pastu gigi tu.............
gigi aku lg lawa wlaupon xtersusun cantek mcm gigi erra fazirot
hahaha
mule2 aku dengor aje budak sewel ckp mulut die berbau
bajet aku ckp
'ko ckp org,mulut ko tu wangi sgt ke?'
hahah
tapi
setelah aku ketahui nye
aku jd focus gila babeng bile dengar die berckp
hOiiiiiiiiiiiiii
gile busukkk
nak muntahhh aihhh
penin aku jadinye
mmg betol ckp budak sewel
-
-
dan molot bau longkang ade isi tersurat
mmg molot bau longkang
xleh jaga rahsia sungguh
abes sume ko nk cite kat org
bongek laa
dah aku cite kat ko tu,diam2 sudahh
ni tak
mau 1 meysia ko canang
mmg patot la ramai org xsuke ko
mulut cam haremmm
nak je aku lempang2
pastu ckp nak BEST GILA BABI aje
merapu2
bile aku tnye
hampeh la jwpannye
mmg nak kene pelempang
citer kemainn
bung bang pung pang weng wanggg
konkuli nye
sungguh mintak pelempangg
sok aku nk kene kan die lg
wahh sonok nye
kasik die puas2 ckp beso
kasik aku penin bau molot die
pastu aku kungfu ko abes2
hahahaha

No comments: