Tuesday, August 14, 2012

Menanam Kebencian

sekarang bagi aku.aku memutuskan hubungan di telefon dan ym+skype.Tapi aku ikut perkembangan dia di blog.Mujur ada tulisan-tulisan luahan perasaan dia.Jadi itu masih dikira mengambil tahu kan?.

Aku perlukan masa.Masa utk kembali kepada aku yang 'single'...Rimas bila 'couple' ni.tambah2 lagi,ostat ostajah ade yg kate COUPLE ITU HARAM...dan aku rase mmg nahrommm dan merugikan aku.Dah la haram,dpt dosa lagi.

Senang cite,kalu dia jodoh aku,dia akan ajak aku kawen.Bukan aku yg ajak dia kawen.Terhegeh2 nama nye tu.

Biarlah aku seksa hati dan perasaan dia tp jgn sampai aku plak yg terseksa!

Ohhh hati perasaan,tabahlahhh dikauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

2 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kalau betul2 jodoh sejauh mana pon kita lari kita akan tetap bersama dengannya juga...

insyaallah

AkuBukanLelaki said...

hopefully..kalaulahhh