Tuesday, January 8, 2013

buku lama dibuka PART 4

semlm terungkai segala keCEMBURUAN aku.Seyes aku mmg ckp kat dia aku cemburu kalau2 ade pekara yg aku rse ade kaitan dgn ex-wife dia.Tetibe aku menyirappppppppp..contohnya.

aku : abg penah pgi Bukit Tinggi Pahang?
dia : pernah.dulu lahh.jalanjalan aje.
aku : dalam hai (ni mesti pegi ngan janda dia dulu)

tetiba aku senyap.Menyirappp..rase nak maki hamun.Tapi aku diam.Tahan perasaan.

haaa camtulah aku.So semlm aku rase xtahan membara,aku ckp jugakk.Pastu legaa.hahahha..Oh ye im very jelaousy sgt2.Dah very sgt plak.Aku xleh lah.Sbb aku dok terbayang dia pernah sebantal sekatil dgn org lain b4 aku.Ahhh bile teringat semua,aku kapel bnyk dgn org punya.Bencikkkkkkkkkk

3 comments:

AinNur Haris said...

salam..haiii..
saya dulu pun mcm tu..hehehe..tp lepas jelouse2 tu saya marah diri sendiri balik..

"dah tahu cemburu, kenapa tanya...??"

hahahaha..

nasihat saya, jangan terlalu memikirkannya..nanti hati kita sendiri yg sakit.. itu masa silam dia, dia pun dh x boleh buat apa.. kita kena sama2 terima yang sudah tu sudah.. dan elakkan daripada mengungkit / tanya pasal tu lagi..

anggap je dulu masa dia gi Tanah Tinggi dgn ex-wife dia tu tak best, pergi dgn kita lagi best...!!hahahahaaa... :)


.

AkuBukanLelaki said...

hahahah..tau dak saye selalu baca blog akk b4 akk menyepi sekejap then tetiba dpt tau dah kawen.

tp tulah, perasaan ni terok sgt.Dia ckp klu nak cerita pun just cerita kebaikan dia aje.Heh,lg menyirapp..Aduhaii hati.

Unknown said...

baa~ CAK!!

laa... hg kan kental.. boleh plak jeles? kah~kah~kah..

cop!! hg dh kawin ka??

sebbek gua xtahu mende psl alam percintaan ni... xde la bakal bini gua jeles nnti.. sume dating² bini gua yg ajar nnti.. suwit kitew... awww~