Thursday, March 28, 2013

kesabaran

sejujurnya...sejujurnyaa (Firman-Kehilangan)
ok,amik mood nyanyi2 utk tenangkan hati sambil semangat buat kertas kerja.Puihhh dah 2 mmgu tertangguh dan ade 1 malam lg utk submit dan kalau boleh nak di approve cpt2.Boleh gitu?Aku mmg suka tangguh2 kerja and at the last aku jadi rajin gila sbb nak submit esok pagipagi.Padannnnnnnnn

Disekolah aku terasa seperti dipinggirkan sbb aku maybe mcm pendiam sikit kott..ye ke?.Hahahha sbb utama ialah mostly dok ngumpat bukan2 dan aku bukan kaki mengumpat dan suka tambah dosa kering.So aku malaih amik port tp kdg2 amik port jugak sbb aku PERLU beramah mesra utk markah aku je.Hahaha..dan aku percaya mostly cikgu2 kat situ xtau pun kewujudan aku ni.Yela bila aku ckp opsyen aku PSV,suma muka mintak kaki.Dorg mmg xrespect pon subjek psv even student class aku pun mcmtu.So dan kebarangkalian utk org ckp aku ni sombong mgkn ade sbb mak ckp muka aku ni muka sombong.Dah tu muka aku camni,nak buat camne?.Lagipun aku terpaksa purapura senyum bila berselisih dgn guruguru kat situ.

Saat ini aku mmg rase mcm nak mengamuk aje dgn hairul.Eh,aku mmg suka mengamuk tak tentu pasal ngan dia tp dia relek aje.Bengang jugak aku.Dia ni mcm tak paham2 la aku suh wat sumting.Nak ckp mcm tak sampai hati.Ok sejak dia dtg umah aku ritu,sejak itu la mcm2 menda kuar dr mulut mak aku.Mak aku kate,abah aku ckp dia busuk.Hahhahah nak tergelak aku.Tapi aku tgk dia pun mcm tak terurus.Mgkn sbb dia hidup sorang dan aku cuba nak plan kalau aku ngan dia nnt,aku make over abih dia.Skang ni aku ngah cari sabun pencuci muka yg best utk dia pakai.Hahhaha..

No comments: