Tuesday, May 13, 2014



bersawang dah blog ni.Ye la bz kan waktu sekolah.Ni tgh tak sekolah,so boley update blog.2 bulan berkhidmat di SMKBPJ(A) bg aku agak seronok jugak sbb situasinya xsama masa aku praktikal kat Batu Unjur yg mana budak2 SMKBPJ tak la seganas batu unjur even ramai budak cina.Jadi guru kelas buat aku rase tensen jugak terutama bab2 duit ni.Haihhh susah nak mintak  bayar yusan persekolahan.Mcm2 alasan diorg bg tp bayar tetap bayar dan aku sempat kutip 3 org aje stelah berbuih mulut aku mintak hutang.Hahha
Oh ye guru2 kat situ ok la jugak dan andai kata dlm tempoh sebulan lebih ni aku xdpt carik skola lain,makanya aku smbung la kontrak dr hujung bulan 6 smpi bulan 9 gitu.Hah,ok la tu kan dr aku dok umah goyang bontot aje.Mujur aku tusyen lg kalu x mmg xde sumber pendapatan tetap ler.Tusyen ni pun aku rase xlame sbb kalau aku dpt keje lain yg serasi ngan aku dan gaji lumayan,aku berenti la keje ni.Yelaa penat kot buat 2 keje sekaligus pastu gaji asik abis aje.Hahahahh tapi entahlah bila rezeki tu nak masuk.Takpe sabarrr sbarrrrrrrrrrrr

Sejak2 ni mak ngan akk aku asik tanye pasal kawen.Mak yg dok kat kg tu call aku ckp menda yg sama.Kawennnnnnnnn kawennnnnnnnn kawennnnnnnnnnnnnn..n kakak aku yg xpenah tanye psl kawen pun tetiba tanya.What theeee fishhhhhhhh!..tensen aku cenggini.Pastu jiran sebelah ni pun sibuk nak kenduri kawen hujung bulan ni.Nampak jugak la kesibukannye tu smpi aku pun jelesss.cisssssssss jeles!..Entahlah aku masih belum boleh terima mana2 lelaki dlm hidup aku.jiwa dan perasaan aku ni mcm mati dan pergi bersama2 arwah.Iskkk sedih tau!.Walaupun aku dah sikit2 leh terima manusia2 pelik dlm hidup aku tp still rase mcm xleh hadam.

Baru2 ni ade 2 org lelaki beria2 ajak aku kawen.Gilaaaaaaaaaaa!.Baru kenal dah ajak kawen.Bongok ke apa???.Masing2 dh bekerjaya dan berharta tp entahlah.Sorg cikgu dok kelantan,aku mmg xberkenan kat dia ni sgt sbb KELANTAN.Hehh semangat kenegerian tu melampau.Hahhaha.Entahlah dia asik nak ajak jumpe aku tp aku ni mengelak mcm2.Baru2 ni aku ade tanya apsal beria2 ngan aku.Agaknya dia dh terlepas ckp,dia ckp aku cantik.Hah! mmg aku rejek la sbb bukan tu yg aku cari dan sebetulnya aku tak cantik pon.Tang mana tah dia ckp cantik tu.So aku mmg xberapa nak layan sgt mamat tu.The next guy org Penang keje tech kilang aje.Ahh ni lg sorg org gila.Baru kawan 2/3 hari dah ckp syg rindu love2 bagai.Kebongokkan betul.Aku ni malas la layan kdg2 dia mesej/call aku wat derk aje.Hhahhahah...tp gigih jugak aku tgk mamat ni smpikan aku takut gilaaaaaa.Tapi aku biorkan aje.Lantak lah.Bg aku,kalau ade jodoh xkemana kan.Aku berdoa moga dipercepatkan aje la sbb skang ni aku xjumpe pun alamat jodoh aku tu.Sedih pun ade dan lagi sedih bila hairul wat tak endah kat aku.Last week sabtu aku sekolah then aku ckp la nak ajak lunch.Pastu dia ckp bz jumpe supplier la ape laa then ckp next week keluar.Aku trus la xbalas mesej dia sbb frust kottttttt






No comments: