Thursday, September 3, 2009

Hari MinggU yG SerOnOk La gak..........

Waaa.....dpt gak aku bli spek mate yg ku idam2kan...SELONOK nyErrrrrrrrr
-
-
-
Pastu pi bli kain nak wat baju kurung moden..
KALER PINK
-
-
-
Bkn pe,kompom mak xdpt siapkan baju aku nanti.So,aku bajet nk wat sendri je.
Aku nk try wat kurung moden....utk kain nyer aku mmg dh ade batik pink.So,recycle kain lama je...Ntah tetibe aku tersuka kaler pink...suke warna merah hati gak tp tetibe rase aku cam hitam benor nk pakai kaler merah nyale..so,aku amik warnA PiNk LaDy...
Pastu aku bli baju harga rm19...warna hijo lagikkk...warna kgemaran aku.Baju tu nak blk KL bru aku resmi kan...bila hitung2,lagik 15 hari aku nak balik...Wooooo..balik kampung....alamak,lupa lak aku nk tepon nenek...sok lah aku tepon...duit baju adale dpt dlm baju ilah 4 psg = rm40,Yus = 10,nik melah = rm 6...so,total rm56...ok lah tu coz aku share 2 org ngan nisa....kalu x dh dpt rm 112...aku nk blaja potong kain n jait kain...tp nnt lah,tggu nisa free....aku kene siapkan baju tempah dulu,sambil2 tu leh siapkan baju aku yg ala2 meriah tu...kasik manik penuh sket..pergh...lawalah aku tahun ni..melaram xngat..eh,pedulik ape aku...umur cam aku ni mmg patut bgaya..yelah,nk carik jodoh...ekekkeekkkkkkeeeeeee...
-
-
-
En.BF?????
-
-
-
Semlm aku mms gambo spek baru....balas lak msj tp last2 aku yg msj sensorg..
Mlm td aku msj..konon nk lepaskan rindu...haram die xbls msj aku..kurang asam tol...sabau je la den!
-
-
-
Kalu ye pun BZ,xkan lah nk bls msj aku pun payah...
Tetibe lak aku rase sakit hati melampau2...eeEEEeeee...geram aku aih!
Napelah aku leh terjumpe mamat ni...Menguji tol...agaknye ni balasan aku kot coz larik dr uitm dulu..kalu tak skang ni mesti aku dh bleh bli viva..mengong ar...salah aku gakkk...
Kalu aku xgiler masuk form6 mesti aku xkenal lansung ngan mamat2 ni...
Adesssss..........apelah nasib aku ni...ah,aku akan ubah nasib aku ni..Aku nak jadik gak pensyarah...aku nk gakkk..aku xkire...lantak ko lah ko nk jadik ape..geram nyer aku...
-
-
-
Skang ni aku malas nk layan..
Aku kejut time subuh je...bila raye menjelma je...forgot her....
MENCI2.........biar penin pale die pk sape yg die nk pilih...
LANTAK KO LAH...menci2...

2 comments:

AkuBukanLelaki said...

hahahahhaaa

mai_za said...

weh k.fyda, o bukn main lg ko nie...sejk de spek mate bru jln nonong jer...smpi mama pun ko wat x nmpk,, ciap diey plak y bg slm kt ko ari2...sal bf ko 2, aku pun dk hitun ari jer... x sbr nk thu ending kisoh cintan ko nie... t karang wat novel ye..huhu...aku pun nevious dk tggu 16/10 nieee....sabar n bwe btenang k...