Thursday, September 3, 2009

hATi Ku Gundah GuLana…

Nape ngan aku hari ni???

-

-

-

Hati rase xbesh cam selalu...

-

-

NgaNtuk.........MaLasssssssss........

-

-

2 hari lepas dan sebelum2 nyer aku amatlah bz.Bukan watpe pun.Bz tgk konvo,bz teman Katherine wat PTA...Xnak ar aku citer bab konvo coz aku thn depan konvo..bln 10 tu...patutnyer bln 8 tp wartawan2 yg xberbyr ckp bln 10 coz nak rasmi dewan U baru..CeWahhh..bangga sket la...

-

-

-

-

Pastu aku bantai demam pas tgk dak2 lain konvo...HAMPESSSSSSSSSS tol..

Demam pun xle lame mane coz aku mkn ubat.

-

-

Tiket raya aku dh bli..harga murah la gak...Rm155 return.Plan nak trun Penang coz nak blk umah nenek sekali ngan En.BF tp bile pk2 blk...argh!!,baik aku blk awal lgpun watpe aku nk blk ngan En.BF...mmg tempah maut aku ni..So,aku balik semggu sbelum raye iaitu 14hb..abes kelas Pgajan Warisan aku trus ChOW!!!...

-

-

-

En.BF cam biase n tetibe rase syg dh makin hilang dlm hati aku ni..Rase makin menyampah n benciii lak.Adeh...En.BF cam biase la...syg la..rindu la..gelik ar!.Dulu mase blum ade KEJADIAN SENGAL tu...xde lak gitu.Nak msj aku sekali semggu pun xde nyer tapi skang hari2 msj aku.Kdg2 die yg msj aku smpai aku malas nk balas.BORINGKKK....aku msj die time aku kejut subuh je..mlm pun kdg2..Rindu pun dtg time aku boring dan malas...kalu aku bz mmg aku xnak msj die..Aku ngah try utk xnk msj die..aku nak uji die.Kalu betul die nak aku,die akan cari aku.Aku dh bleh jadi redha..ape nk jadi,jadik lah....

-

-

-

2 kali aku terserempak ngan fendi,mak ayah die time konvo.Juz nmpak dr jauh.1st time tu aku rase fendi prasan aku pandg die n die pun prasan tp aku wat pandang bwh.Sempat gak aku tgk mak n ayah die..seram tengkuk aku weh...Pastu kat main bazar kuching...mase tu aku ngah drive carik parking..sampai je kat traffic light,tetibe fendi ngan mak ayah die ngah nak melintas..then aku rase fendi prasan aku tau!..adehhh...seram lagik tengkuk aku...Kalu lah En.BF ada tentu aku dpt salam ngan mak ayah die...tp aku dh xtakot lg skang coz fendi dh konvo pun..Selamat hidup aku...

-

-

-

Besday aku 1 hb 9 wooo.....sapelah org 1st wish kat aku ni..hurmmm..hohohoooo..esok besday am..aku nk jd org 1st la wish kt die.skang ni eksenn tol mangkuk tu...siaplah ko am,aku korek2 rahsia ko nnt.Ngat die leh larik dr aku?No die suma ada kt aku..Ahahahahaaaa....

p/s : huhuuu..rindu zaman2 aku giler chatting ngan am...

No comments: