Sunday, December 20, 2009

SeaDanya AKU


KAMU...
KAMU menyakiti hati AKU
KAMU menyiksa jiwa AKU
KAMU melukai hati kecil AKU
Hati besar AKU???
Sakit sket la...
-
-
-
Semalam aku telipon KAMU
AKU nak khabarkan berita GEMBIRA pada KAMU
KAMU kata KAMU kat kampung
AKU tanye mcmana bleh kat kg??
KAMU ada seminar...AKU tahu
TAPI
AKU xtau seminar itu 1.30 jam dari umah AKU
kalu AKU tahu...AKU tunggu KAMU datang jmpa AKU sebab dah berkali2 KAMU ckp nak jmpe AKU..
AKU rindu suara KAMU..
KAMU tetap mcm dulu
AKU keliru siapa AKU dalam hati KAMU..
tapi...
AKU tetap AKU
AKU tanye nape KAMU xbls msj AKU
KAMU bz,sakit...sian AKU kat KAMU
AKU dapat rasa lain mcm bila KAMU kata KAMU kt kg..
AKU tahu KAMU tipu AKU
KAMU kata KAMU singgah kg kejap dengan manager + kwn kerja KAMU
TAPI
AKU dapat rasa KAMU uruskan majlis KAMU
YE!!!!!...itu AKU rasa..
AKU biarkan dulu...buat2 xtau dan tanye pehal KAMU balik kg..
KAMU cakap KAMU nk jmpe AKU...
AKU buat bongok sbb AKU tahu itu xkan terjadi...
AKU cakap AKU dapat sambung study kat UITM...
AKU sangat seronok coz AKU akan berjaya tunaikan janji KITA dulu..
KAMU?????...
AKU cakap AKU dapat pendidikan mcm DIA..
dan AKU akan jadi lagi hebat dari DIA..
betapa ruginya KAMU buat AKU sampai mcmni...
SAMPAI HATI KAMU!!!!!
-
-
-
esoknya AKU gatai2 tgn msj KAMU
hati AKU rasa lain mcm...
saja nk tgk/uji KAMU..
AKU try msj KAMU
DELIVERED!!!!!
Kalu KAMU kat kg,xda line..msj+call xsmpai/xdpt...
ermmm...KAMU kat utara ke??
atau KAMU letak hp KAMU dekat tmpt yg ada line supaya AKU xkan tau hari itu majlis KAMU??
Tetiba...
AKU rasa...
-
-
-
TENSEN
SEDIH
SAKIT HATI
BENGANG
-
-
-
dan tetiba lak...
-
-
AKU redha...
KAMU bukan HAK AKU
AKU bukan HAK KAMU
KAMU punye DIA yg halal utk KAMU...KAMU HAK DIA
AKU???
AKU hak ibu bapa AKU...
AKU nak lupakan KAMU tapi nape xleh??
Makin AKU nak lupa KAMU,makin KAMU datang pada AKU..
Sampai AKU terpikir...KAMU jodoh AKU ke???
-
-
-
KAMU dh dapat org yg baik dr AKU dan AKU akan dapat org yang lagi baik dr KAMU
-
-
-
YA ALLAH
Aku redha dan pasrah dengan cintaku terhadap dirinya
Telah Kau takdirkan yg dia bukan untuk ku
MAKA
Kau jauhkan dia dr ingatan dan hatiku
Kau luputkanlah dia dari segenap ruang hati dan jiwaku
Kau lupakanlah aku pada dirinya
Sesungguhnya hanya itu yg aku pinta dariMu YA RABBI..
Lepaskan dia dan berbahagialah AKU
Kau jadikanlah aku redha dan pasrah dengan kekecewaan cinta aku pada dirinya
Sesungguhnya dia telah mengkhianati cintaku yang tulus ikhlas dan jujur ini...
Bawalah dia jauh dari sudut hatiku
SELAMANYA......................
AMINnnnnnnn....
-
-
-
AKU telah melepaskan KAMU
lepas ni jgn KAMU cari AKU
AKU akan mengecap kebahagiaan AKU dengan yg lain selain KAMU
KAMU telah menyeksa AKU
KAMU kecewakan AKU
KAMU khianati AKU
KAMU hancurkan hati AKU
KAMU musnahkan kejujuran dan keikhlasan AKU
KAMU kejam pada AKU
Sampai hati KAMU!!!!
-
-
-
Jika KAMU xbahagia dan tiba2 teringatkan AKU
memang BODOH lah KAMU
sebab waktu itu jika AKU tahu..
AKU akan berkata pada KAMU...
-
-
-
DIA yg KAMU pilih dulu...
DIA yg KAMU menangkan dulu..
DIA yg berharta...
DIA yg berpendidikan..
DIA yg KAMU mahukan sangat...
Sehinggakan KAMU bodoh utk memilih kebahagiaan dan keterpaksaan
DIA yg KAMU bahagiakan dulu...
DIA..
DIA..
DIA..
semuanya DIA..
bukan AKU...
jangan KAMU sesali masa lalu..
waktu itu AKU 'org tepi'
AKU yg miskin tiba2 sederhana
AKU yg hanya degree tiba2 PHD
AKU yg dulu dok atas kerusi kayu tiba2 dok atas kerusi lembut buatan Itali
AKU yg dulu bwk kancil paling comel tiba2 pandu MPV mewah buatan TOYOTA
DAN
AKU yg dulu KAMU kecewakan tiba2 disampingku suami ku seorang USTAZ..(aminnn..)
-
-
-
Betapa kecewanya KAMU
~itulah janji ALLAH padaku~
"Ya ALLAH,redhakanlah aku seadanya dengan laluan yg telah KAU tentukan dalam hidupku,Kurniakanlah AKU seorang yg dapat mengubati kelukaan hatiku...Hanya padaMu aku memohon YA RABBI..."


No comments: