Sunday, December 20, 2009

Siapa Kata AKU bodoh sila angkat kaki!!!!


AKU ingat RAYA HAJI haritu AKU xblk kg
1 beg penuh dgn kain baju AKU packing
Cam nak dok sebulan kat kg
-
-
-
‘Aku tau hang nak makan laksa yama aku kan...’
“deiii...bukan sbb tu la..saje je aku nk balik kg’
-
-
-
Meriah betul time reunion kt umah Aina.Aku mmg melantak abislah laksa & kuah kacang mak die masak..PUAS!!!!!
Balik kg jugak AKU..bukan ape,abah buat korban 1 family..Mati2 AKU ngat daging tu xleh makan.Kompius ngan daging AKIKAH dan KORBAN..Last2 ‘ustaz keluarga’ cakap makan je..AKIKAH yg xleh..PERGH!!!!bantai 2 mangkuk sup la AKU...Syamin ikut skali AKU pi reunion tu..ewah2 dak tecik tu,naik kete nk dok depan...Suke tol die AKU bwk jalan..Yelah,dulu ade KAMU,AKU amik kwn2 AKU naik kete KAMU.Sikalang KAMU sudah mati,AKU drive sendri la...sib baik ade Syamin....Pastu AKU amik SEMAH & Lina...amvoi2...makin bergaya anak dare tuh..xpe2 sume tu bakal nak kawen dlm mase terdekat neh...AKU???ehem2...
Sampai je umah AINA...sempat jmpe AZIE and the geng..hajat hati nk jmpe Misya coz aku dh lame xjmpe die.Die lak xde...Azie aku tengok cam nak balik cepat je..Alkisahnyer dulu ade cinta 3 segi antara AZIEASMAH...3A....bile Semah muncul je..Azie cpt nak balik..Aikkkkk...
AKU???
Malas nk amik tau..terus melantak LAKSA...Syamin pun melantak gak...
Bile org tnye Syamin tu sape...AKU ckp anak angkat AKU
Hahahaaaaa...saje je..ade ke anak angkat aku dh darjah 4...
Sempat la ngumpat2 ngan IS...asik cite pasal kawen je..Adoaiiii..
Ngat nak pi umah ARIP..si Semah yg beria2 ajak..tup2 si ARIP dtg umah Aina..
Sempat lak mangkuk tu cite psl KAMU
-
-
-
Dia ada kat kg ni PIDAH...
Mase solat hari raya tu aku nampak die...
Dia cam lari2 je dari aku..
Aku ngat nak cakap ‘ayat’ yg ko suroh tu tp xsempat..
-
-
-
Kenapa KAMU lari????
TAKOT????
BODOHNYA!!!!
Bukan AKU nak bg daging korban kat KAMU
AKU Cuma nak cincin AKU balik
PULANGKAN!!!!!
-
-
-
Tetibe...
“Wehh..jom pi BD...aku dh lame xpi weh...”
-
-
-
DUPPPP......adoi si LINA ni ajak plak pi BD..Dh le hari ni pasar...
Tetibe hati AKU mengatal plak nk pi...
6 org sumbat 1 kete..sib baik kete abah beso..
Sampai je kat jeti BD..dada AKU bergolakkk...jgn la AKU ternampak KAMU
Manelah tahu KAMU ada kat pasar time tu..Lagi sakit dada AKU..
Cerita psl K’Im,kwn skola AKU yg gile nak kawen pinjam bank...adoaiiii
Tup2 mase nk parking kete terserempak ngan die...Masin la mulut 5 org dlm kete tu ngumpat psl die..Masing2 xnak trun dr kete bile nampak muke die kat tepi pintu kete AKU..
AKU xle ramah mane ngan die...jwb pun biase2 jer...
AKU Cuma nk dengar die ckp beso je..kate Is die sokmo ckp beso...mata AKU meliar tgk sana sini..kot2 Ada KAMU..SAH!!!! KAMU xda dan AKU sangat lega...AKU jalan diatas JETI BD...tetibe pale otak AKU ngat kat situ lah pertama kali AKU jmpe KAMU dan AKU naik atas jeti itu saat AKU kehilangan KAMU..PASRAhhhhhhhh
-
-
-
Ahhh...tu kisah lama...AKU dh tutup dan campak ke dasar laut..biar luput kat situ...
Jalan2 kat pasar time tu..Hati AKU rasa seronok coz jln ngan kwn2...Tengokkk!!!! aku masih punya kwn2...kwn2 yg mengerti..Aminnnn
Dan AKU rasa semua org kt pasar tu pandang AKU...Aku rasa AKU okehhh..xde lak AKU pakai tudung terbalik or pakai kasut lain sebelah..
Tetibe AKU tgk imej AKU..
Eh,AKU pakai jubah panjang...macam NUR KASIH..
OooOOooooo..patutlah org pandang..Bagus pe imej camtu...
Tetibe...
“Oiii NUR KASIH,nak balik dh ke???”
-
-
-
Tetibe AKU rasa bangga pakai jubah...Aina panggil AKU Nur Kasih...
Hurmmm...dan AKU rasa AKU nak bli jubah lagi....
AKU balik umah rasa seronok dan bahagia...
SEBAB
AKU berani berhadapan dengan KAMU walaupun AKU xnampak KAMU
AKU rasa KAMU nampak AKU
Dan AKU rasa sepanjang AKU kat BD tu...AKU sgt seronok!!!!
Dan
Mungkin KAMU sakit hati tgk keseronokkan AKU kan..
APE???
Ngat dunia AKU dh berakhir ke???
AKU xlah bodoh mcm KAMU...
KAMU lah bodoh sbb meninggalkan AKU
YE...
Muktamad..
KAMU bodoh sebab meninggalkan AKU
Dan AKU???
Seseorang telah hadir dlm hidup AKU
Jauh lebih baik dr KAMU..
Bodohnya KAMU




No comments: