Tuesday, November 2, 2010

aku nak kurus


sekarang ni aku jarang update blog walaupun hari2 bukak tenet
ntah
rase cam malas nak taip panjang2
cukup la bg komen yg bernas lg berasap dlm fb tu haa
.....
next paper aku 12hb
gile lmbt
ape la si Faten(lecturer aku) ni
kan elok dpercepatkan
ni x
aku susah nak carik keje time cuti2 meysia ni
yang pasti
badan aku dh semakin mengembang
muka aku dh semakin tembam
adehhhh
harusla
tahan mkn
tp xbleh
xtahan tgk nasik
adehhh
-------------
nafsu mkn xleh kontrol dh
pastu period lak problem
ni dh time dah
tp xkuor2 gak
asimennnnnnnnnnnnnn
camno nak subur ni???
cett
------------------
ape pun harusla aku kurus
dh tempah baju kang xmuat plak
asimennnn
--
-
-
KURUS
50kg

3 comments:

Adii NakHeran said...

tumpang tanya,,,
hehe,, gambar yg kat atas skli tuuuuu,,
lokasi kat mana??
mcm best permandangan kat situ,,,
:)

alin said...

berusahalah!chaiyok2!heee...

xpe..kurus ke..gemuk ke..yg penting sihat k.. :)

Qis Coway said...

samala pida.. nur pun tgh berusaha ni,, huhu