Tuesday, November 2, 2010

aku suka kau sebab kau cikgu..


pertandingan melukis antara cekgu pelatih
--
-----
--
aku slalu berfikir
"ape sebab aku nak jadi cekgu?"
duit?
duit?
duit??
aku penah la bace berita dlm paper.ade ayat die bunyikk:
'kalau jadi cekgu senang dapat jodoh"
dan jodohnya???
erkkk...dh jodoh..siapa pun boleh jd pasangan
dan hantaran nye??????????????????????????????????????
wow...
boleh tahan
sebab ade title "CIKGU"
walaupun cikgu tadika
asimen
actually aku xrase ape pun
sbb aku rase
nak MENJADIKAN aku seorg guru
SUSAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...ada skit nak gila
penah la aku chat dlm Imesh
aku ckp aku bdk Education
perghhhh....sungguh glamer aku
berpulun2 org nak kenal
walaupon aku seiras mcm Shanie atau Bob Lokman>>>kalu aku xberdiet
sebab apa jadi gitu???
sebab aku CIKGU???
sebab gaji aku banyak??>>>banyak ke??
sebab aku keje gomen?
sebab aku bnyk masa??
PALE HOTAK LU
korg ngat senang ke nak ada title CIKGU
belum tentu aku kuar nnt title CIKGU
ntah2 aku jadi Pereka Pesen ke?
Polis ke?
Tentera ke?
Kastam ke?
ape laaa dorg ni
aku sbenarnya lebih minat nak jadi bisnessWoman
ada ladang lembu..kambing..ayam...
buat frosenfood
wahhhhhh>>>>itu lg kaya!
tapi
-
-
-
demi impian ABAH dan MAK
HAMBA MENURUT PERINTAH
=
=
kalaulah diberi pilihan
asimennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

4 comments:

A.I.Z.A.T said...

Salam..kenal lagi tak?? vilda sht ke? goodluck la dalam karier, moga sukses selalu dan jadi pendidik yang berdedikasi, Insyaallah.amin

take care;)

http://aizatbest.blogspot.com

KTS said...

jadi cikgu pun boleh jadi bisneswoman gak

.
.

tapi kena rahsia2 aar

:D

Aly said...

ngajor tusyen pun bley jadi cikgu gak hiihi

AkuBukanLelaki said...

AIZAT : slalu ngat kamoo..ahaha

KTS: aku jual Avon...ok x???

ALY : Mane blog kamoo???