Sunday, December 30, 2012

buku lama dibuka PART 2

28 Disember 2012
11:27 AM.

Hari aku tidak bersuara dengannya.Jiwa aku tenang kat kampung ni.Kebetulan aku balik kg Perak kejap.Lama tak balik,rindu kat nenek.Rasa seperti nak tinggal lama pulak kat sini.Aman hidup aku.Aku sering teringat apa yg berlaku hari lepas tapi aku cuba menyingkir perasaan itu.Aku cuba tenangkan diri.Malamnya aku tak dpt tahan jiwa,aku call huda minta penjelasan.Hatiku merintih dan airmataku jatuh kali kedua.Betapa huda sgt menasihati aku untuk berserah pada Tuhan yang 1.
Telah aku tekad utk menjadi isteri kepada dia,kini aku terpaksa berserah seadanya.Dugaan apakah ini?.Aku harus teruskan langkah...semoga akan ada sinar dihadapan.Aminnn

2 comments:

AdinataGus said...

Semoga terus tabah dan banyakkan bersabar.

AkuBukanLelaki said...

aminnnnnnnn