Sunday, December 30, 2012

buku lama dibuka PART 1

27 Disember 2012

semalam..erkk 2 hari lepas.
aku rasa separuh nyawaku pergi...saat aku berdepan dengan dugaan yang terpaksa aku hadapi jika aku teruskan.Ada apa dgn status?????..aku memaksa sehingga dia bersuara....DUDA dan isteri masih hidup..Banyak aku rasa dia puji ex-wife dia.Sehingga aku terasa sakit menderita sehingga ke hari ini.Mana mungkin hilang kesannya...aku jadi buntuu...jiwa mati.menangis tak keruan bila tidak dimaklumkan lebih awal.Patutlah aku rasa lain macam.Rupanya Tuhan masih syg aku.Kerdil diri ini.Tersiksa jiwa.Kini aku hanya meneruskan cara dgn hati yg separuh untuknya.
Dan aku tidak menolak utk ada yang lain walaupun dia cukup sempurna buat aku.Pandangan manusia tidak dapat ku bendung.Ya Allah berilah aku kekuatan dan ketabahan utk berdepan dgn semua dugaanmu Ya Rabbi...

No comments: