Monday, October 5, 2009

Hari SaBtu YaNg SePI....

Ape Aku Nak bUaT ek Hari Ni...

-

-

-

Pagi2 Buta dia(kata ganti utk En.BF) dh msj suh aku bangun..

Dah subUh..aku tarik selimut la coz aku xleh solat kannnn..(bendera Nippon)

-

-

-

Tetibe aku naik bengang.....

Die call sampai 3 kali

Kali pertama.....aku xdengar(tido mati..)

Kali Kedua.........aku sedar..tgk name die naik,aku biarkan je...malas nk angkt,lantak lah..

Kali Ketiga...aku bengang,tarik slimut 1 badan...

-

-

-

Pastu die bg msj lakkk...

Ayg,pic tu nampak sweet.........

-

-

-

Laa…psl tu pun sampai nak tepon aku..gilakkkk.

-

-

Aku pun dengan lancangnye..

Simpan baik2 dlm kamus hidup

-

-

-

Amikkk ko…padan muka die.

Malam td aku layan Nur Kasih..pergh! ade 1 part tu time adam sarungkan cincin kt jari Nur,aku teringat kt cincin emas 916 yg aku bg kat die.Aku suh simpan and aku ckp kat die,satu masa nanti kalu ada jodoh kita,pulangkan cincin tu mase hari pernikahan dan kalu xde jodoh...pos laju je la ehhh..Aku tengok die skang still mcm dulu...ntahla mangkuk tu.Aku pun penin...Aku pun tatau pe sebenarnya yg berlaku ni..

-

-

-

Lepas abes citer Nur kasih tu..aku & Liza meluahkan perasaan masing2..Aku dengan citer aku and die ngan citer dia.Mmg aku cerita habis wooo...

-

-

Tetibe hati aku legaaaaaaaaaaaaaa sangattttttttttttt

Coz

Dapat luah semuanya...YeaY!!!

-

-

Skang ni pun perassaan aku dah lain dengan dia.

Aku rase cam hati aku kosong...nak2 lagi bile aku nampak iklan

PENGAMBILAN PELAJAR BARU SESI DECEMBER UPSI

UPSI????????????????

-

-

-

Uitm aku dh isi,skang ni aku nk isi yg UPSI lak...

Aku mmg nak jadi Cikgu....

Impian Abah...

Harapan Mak....

Kan tu lebih baik dr aku impikan yang bukan2..

Yang pasti

-

-

Mak hadiahkan kete Kancil buruk tu kat aku..(janji leh jalannn)

Abah hadiahkan rumah flat kat seksyen 7 (pasni aku sambung bayar leee..)

-

-

Mmg Tuhan Maha Adil..

Aku hilang 1 tp aku xhilang Seribu....

-

-

Psl dia...aku redha ape yg terjadi

Jangan Halang Perjalanan Hidupku Sepertimana Aku Tak Menghalang Perjalanan Hidupmu Dulu

2 comments:

mai_za said...

ee..ayg?? ..diey sedr x2, bgus tindkn ko 2..xdelah nmpk ko 2 tdesak nk sgt dkat dia.
Jual mahal ckit, dia y cari pasal…amin. Moga impian ko kn mjadi kyataan..jgn plak jd cikgu cm mama ek..x budak p bakar umh n kete mak bapak ko bg 2…jadlh ckgu y baik hati n mesra alam…

AkuBukanLelaki said...

mama????uikkkkkkkkk