Monday, October 5, 2009

LaGu UnTuK AkU...

Aku suka tol dengar lagu ni...betul2 membakar jiwa aku...
Sekarang ni aku banyak dengar lagu2 yg membuatkan aku lebih dekat ngan ALLAH swt..
Aku sangat memerlukan kekuatan dan kesabaran imanku...
Semoga aku bisa mengubah diri jadi lebih baikk...ITU JANJI aku...
-
-
-

KU PERCAYA ADA CINTA

Mereka meragui
Wujudnya cinta yang sejati
Tidak hati ini
Semenjak dari mula
Ku yakin ada cinta
Cintalah yang memungkinkan segala
Ku rela..
Biar betapapun perit tertusuk duri
Jalan berliku tiada bertepi
Ku percaya..
Tidak sia-sia aku diuji
Demi cinta..
Tersembunyi hikmahnya pasti
Pandang-pandang alam ini
Sambil pandang difikiri
Mana bumbung langit tinggi
Mana lantai bumi
Tiap satu yang terjadi
Tidak mungkin tersendiri
Cuba cari jawapannya andai meragui
Ku rela
Biar betapa pun perit tertusuk duri
Jalan berliku tiada bertepi
Ku percaya
Tidak sia-sia aku duji
Ada hikmahnya pasti
Sejak mula ku percaya ada cinta
Cinta itu memungkinkan segalanya
Cinta suci
Dan abadi….




3 comments:

Qis Coway said...

salam.
pida cmne nak dgr lagu.. x bole dgr..

AkuBukanLelaki said...

aikk????...

mai_za said...

dlu mase ko bpunye ko kurg dkt dgnNYA kn, skg aku tgk ko dh rajin dgr lagu2 nasyid, bace bku2 agama , renung ape y tlh ko buat dlu... itulah hikmat dr ppishn y blaku... y ptg jaga solat, itu y dpt jadkn ko lebih kuat n bdk baik...ko dh jad mtg, bkn budk2 lagi..